Pierogi z jagodami!



Danie wybitnie proste i każdemu dobrze znane:) Idealne na lipcowe obiady - lekkie i orzeźwiające. Pyszne z roztopionym masłem lub śmietaną. Dodatkowo można ślicznie wykończyć brzegi pierożków i urozmaicić jedzenie:) Pięknie i zachęcająco wyglądają na talerzu.



Składniki na ciasto:
400g mąki pszennej
1szklanka gorącej wody

Składniki na nadzienie:
400g jagód, oprószonych mąką ziemniaczaną


Sposób wykonania:
Z mąki i gorącej wody wyrabiamy ciasto. Cienko rozwałkowujemy i wykrawamy kółka. Nakładamy nadzienie i zawijamy brzegi pierogów. Gotujemy 10-15 min w osolonej wodzie. Podajemy na ciepło z masłem lub śmietaną.



Smacznego!


Komentarze

  1. jeszcze w tym roku nie jadłam pierogów z jagodami niestety :)
    te wyglądają na smaczne :)
    http://magicznezyciemarty.blogspot.com/2013/07/rozdanie-na-blogu-14-21-lipca-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie wszystkie ładne i równiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pierogi z jagodami, po prostu uwielbiam!
    Bardzo piękne i równe są te Twoje: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pierogi pełne po brzegi nadzienia, dokładnie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.Bardzo ciekawy blog.Śliczne zdjęcia,no i te falbanki przy pierogach. Ja kiedyś,a było to chyba 30 lat temu,uczyłem się ich rrobienia pół dnia.Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za przepis.....mozna uzyc tez jagody zamrozone...??:)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń