Lekko cytrynowy pstrąg z cykorią


Wróciłam.
Zrobiłam kilka kroków wstecz. Zaczęłam szukać siebie, ukrytej gdzieś głęboko. Musiałam przejść przez długi korytarz, zbudowany z ludzkich oczekiwań.
Trafiłam do domu.

 A tam czekały na mnie pstrągi... sztuk cztery!


Składniki dla 4 osób:
4 pstrągi
2 duże marchewki
 8 małych ziemniaków
2 cykorie
6 ząbków czosnku
cytryna
pieprz cytrynowy
sól
oliwa z oliwek

Sposób wykonania:
Pstrągi dokładnie myjemy. Przekładamy do glinianej formy, przyprawiamy pieprzem cytrynowym, solą i czosnkiem. Dodajemy pokrojone ziemniaki, marchewkę, cykorię i pokrojoną w plastry cytrynę. Całość polewamy oliwą z oliwek. Pieczemy w temperaturze 180 stopni Celsjusza około 35 minut.




Spokój i cisza.
Znalazłam je w kuchni. Wysłałam się na przymusowy urlop. Czasem trzeba odrzucić myśli i przestać się nimi zadręczać. Złapać chwilę i się uśmiechnąć.
Mój drogi czytelniku, pamiętaj - żyj w zgodzie z sobą samym.
I rób to co kochasz :)

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń