Deser z mango i marakują


Każde dziecko marzy o tym, żeby dorosnąć. Nie rozumie, że to beztroskie i słodkie życie kończy się, kiedy dorastamy. Ale czy zawsze tak musi być?
W końcu dotarłam do tego miejsca, o którym tak marzyłam jak byłam mała. I nie jestem tak rozczarowana jak powinnam być - według "dorosłych". Mam przy sobie ludzi, których kocham i szanuję. Robię to co kocham.
Dzień co prawda jest wyzwaniem, bo trzeba rano wcześnie wstać, być odpowiedzialnym i rozsądnym przez większą jego część. Ale to czym zajmuję się codziennie daje mi niesamowitą satysfakcję. Można powiedzieć, że jestem dumna, że dotarłam tu gdzie jestem. Bo moja praca to moje hobby, nie jedyne, ale chyba to najważniejsze.
Każdemu z Was życzę szczęścia i spełnienia. Jeśli jeszcze go nie znaleźliście to nie traćcie nadziei, szukajcie tego co daje Wam radość :) Nie zawsze musi to być praca, która z czasem staje się obowiązkiem... Radość i szczęście może dać nam nasz związek, rodzina, do której wracamy po ciężkim dniu, przy której nie trzeba już być takim serio i poważnym. Można się przebrać w dres, zjeść kolację, obejrzeć film, porozmawiać przy herbacie i po prostu cieszyć się sobą.
Mogą to być niesamowite podróże! Przy których praca jest tylko środkiem do zdobycia kolejnego biletu w nieznanym kierunku.
Może to być czworonożny przyjaciel, przy którym zapomina się o całym świecie, bo odbiera wszystkie smutki, wyciągnie Cię na spacer i zamerda na powitanie.
Książka, która w mig zabierze nas w inny wymiar. Trening, który da mnóstwo energii do działania i pomoże spojrzeć trzeźwo w przyszłość.
Szukaj swojego przeznaczenia :) każdego dnia :) trzymam za Ciebie kciuki!


Składniki na 6 porcji:
250 g serka mascarpone
250 ml śmietanki 30%
100 g cukru pudru
1 dojrzałe mango
2 dojrzałe marakuje


Sposób przygotowania:
Serek mascarpone ubijamy mikserem ze śmietanką i cukrem pudrem. Gdy masa zgęstnieje przenosimy ją do pucharków, zostawiając część masy do dekoracji. Mango obieramy ze skórki, za pomocą blendera miksujemy na gładką masę. Przenosimy do pucharków. Następnie pozostałą masę z serka mascarpone przenosimy do rękawa z ozdobną końcówką i dekorujemy deser. Na koniec zdobimy marakują.


Smacznego!

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń